ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
Інтернет-ресурси (дистанційного навчання)під час
карантину
№
з/п
|
Назва ресурсу/
посилання на Інтернет-джерела
|
1.
|
Вивчаємо зарубіжну дистанційно
|
2.
|
Тисяча журналів. Онлайн-платформа до підручника «Зарубіжна література.
11 клас» авторського колективу під керівництвом Ольги Ніколенкоhttps://www.1000z.com.ua/
|
3.
|
Готові шкільні презентації з світової літератури
|
4.
|
Читати або завантажити книги безкоштовно та легально
|
5.
|
Зарубіжна література. Електронні книги українською безкоштовно
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
Блог
учителя Коробко І.М
|
9.
|
|
10.
|
|
Теми уроків зарубіжної літератури під час карантину з 12.03 -24.04.2020р.
|
Персонажі, які оточують героїню.
|
13.03
|
с.220.
Завд1-4
|
|
Особливості художньої мови твору.
Елементи казки у творі.
Організація казки як гри (гра з
часом і простором, гра зі словами (назвами), гра з правилами).
|
18.03
|
С 220.
Завд5
|
|
Втілення
сюжету повісті-казки Л. Керрола «Аліса в Країні Див» у різних видах мистецтва
(кіно, мультиплікація, музика та ін.).
|
20.03
|
|
|
Марина
Іванівна Цвєтаєва (1892-1941). «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ
літератури й мистецтва у вірші М.І. Цвєтаєвої. Знайомі образи з прочитаних
книг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.). Образ ліричної героїні, котра
любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі.
|
25.03
|
С220-224
|
|
КР
№ 5 Контрольна робота за темою «Сила творчої уяви. Твори Л.Керролла,
М.Цветаєвої»
Тестові
завдання
|
27.03
|
С249-252
|
|
Тематичне
оцінювання
|
|
|
|
|
|
Твори
сучасного мистецтва (література та кіно) для дітей і про дітей. Сучасні
літературно-художні видання (книжки, журнали, газети, інтернет-видання)
|
08.04
|
|
|
Роальд
Дал (1916-1990) - автор "найсмачнішої" сучасної казки "Чарлі і
шоколадна фабрика"
|
10.04
|
С244-246
|
|
РМ
№4 Розвиток мовлення (усно)
Цікаві
пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера
Вонкі. Сенс зображення цих пригод Усний переказ
|
15.04
|
|
|
Чарівний
світ казки Р.Дала. Образи дітей, які стали володарями "золотих
квитків"
|
17.04
|
|
|
Доброта
і щирість головного героя. Повчальний
зміст казки
|
22.04
|
|
|
Туве
Янсон (1914–2001). «Капелюх Чарівника». Чарівність художнього світу твору.
|
24.04
|
С226-244
|
|
Персонажі
твору, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.
|
29.04
|
С249
|
|
Персонажі,
утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.
|
06.05
|
|
|
ПЧ№4 Позакласне читання
Пауль
Маар (нар. 1937). «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в
суботу». Оптимістичний образ Суботика як виразника головної ідеї твору –
реалізації мрій, бажань і прагнень особистості.
|
08.05
|
С246-248
|
|
КР
№ 6 Контрольна робота за темою «Сучасна
література. У колі добрих героїв. Р.Дал, Туве Янсон»
|
13.05
|
|
|
Тематичне
оцінювання
|
|
|
|
Підсумки
2 год
|
|
|
|
Узагальнення
і систематизація вивченого. "Лиш у труді живе людина"
|
15.05
|
|
|
Узагальнення
і систематизація вивченого. "Знання вогонь не спалить, вода не
забере"
|
20.05
|
|
|
Завдання
на літо. "На березі надій і сподівань"
|
22.05
|
|
|
Резервні
уроки
|
27.05
|
|
|
Семестрове
оцінювання
|
|
|
|
Річне
оцінювання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Позакласне
читання 3
Іронічне зображення пристрасті людини до
легкого збагачення в оповіданні «Спілка рудих».
|
13.03
|
|
|
Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди
О. Генрі (1862–1910).« Дари волхвів»О. Генрі – майстер новели. Моральні
цінності в новелі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі.
|
18.03
|
С203-212
|
|
Новела
«Останній листок» – гімн людині, котра здатна на самопожертву заради
ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність,
невдаха, найкращий «шедевр» митця). Образи дівчат, їхня динаміка (Сью,
Джонсі). Особливості художньої мови новели, розповідач.
|
20.03
|
С213-220
|
|
Розвиток
мовлення 4 (письмово). Твір про любов
до ближнього, її практичне втілення героями літератури.
|
25.03
|
|
|
Герберт
Джордж Уеллс (1866–1946). «Чарівна крамниця». Видатний англійський фантаст Г.
Дж. Уеллс. Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця». «Дива»
та їхнє сприйняття персонажами.
|
27.03
|
С221-232
|
|
Оповідач
твору (батько). Особливості дитячого світу. Роль елементів фантастики.
|
07-08.03
|
|
|
Рюноске
Акутаґава (1892–1927). «Павутинка». Майстер японської новели Р. Акутагава.
Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі «Павутинка».
|
10.04
|
С233-238
|
|
Філософський
зміст твору. Підтекст. Художні образи новели (Будда, Кандата).
|
14-15.04
|
|
|
Контрольна
робота 5
Літературний
детектив. Світова новела
Тестові
завдання
|
17.04
|
|
|
Тематичне
оцінювання
|
|
|
|
Сучасна
література. Я і світ 6 годин
|
|
|
|
Айзек
Азімов (1920–1992). «Фах». Роздуми про майбутнє людини й людства. Образ
Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини.
|
22-23.04
|
С239-254
|
|
Розуміння
сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі.
|
24.04
|
|
|
Утвердження
сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних
цінностей.
|
29.04
|
|
|
Діана
Вінн Джонс (1934–2011). «Мандрівний Замок Хаула».. Творчість письменниці
|
05-06.05
|
С255-661
|
|
Поєднання
елементів казки та детективу
у
творі.
|
08.05
|
|
|
Образ
Софі, світ її мрій, бажань, жахів.
|
13-14.05
|
|
|
Значення
художнього прийому чаклунства у творі
|
15.05
|
|
|
Корнелія
Функе (нар. 1958).
«Чорнильне
серце».
|
20-21.05
|
С262-268
|
|
Контрольний твір 6
Сучасна література. Я і світ.
|
22.05
|
|
|
Тематичне
оцінювання
|
|
|
|
Підсумки
2 год
|
|
|
|
Узагальнення
та систематизація вивченого матеріалу протягом року.
|
27-28.05
|
|
|
Підсумки
роботи за рік. Літературний
калейдоскоп
|
|
|
|
Художні
твори за списком
рекомендованої
літератури для 10кл.
|
|
|
|
Генрік Ібсен (1828–1906). «Ляльковий дім».
Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії,
його новаторство. «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма.
|
17.03
|
С213-216
|
|
Особливості драматичного конфлікту та розвиток
сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої).
Композиція п’єси.
|
19.03
|
С217-235
|
|
Образна
система. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу.
|
24.03
|
|
|
РМ
4. Розвиток мовлення (письмово).
Складання характеристики літературного
Героя
|
27.03
|
|
|
Бернард
Шоу (1856–1950). «Пігмаліон». Особливості світогляду Б. Шоу.
Специфіка
втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон».
|
07.04
|
С236-257
|
|
Динаміка
образу Елайзи Дулітл.
|
09.04
|
|
|
Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами
мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.
|
14.04
|
|
|
КР
5. Контрольна робота за темою
«Нові
тенденції у драматургії
кінця
ХІХ - початку ХХ ст.: творчість Г. Ібсена, Б.Шоу». Тестові завдання
|
16.04
|
|
|
Тематичне
оцінювання
|
|
|
|
Література
ХХ-ХХІ ст.
ЖИТТЯ,
ІСТОРІЯ, КУЛЬТУРА
|
|
|
|
Шолом-Алейхем
(1859–1916). «Тев’є-молочар». Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю
людини і народу на межі XIX–XX ст.
|
21.04
|
С258-276
|
|
Образна
система твору. Філософські проблеми. Народний гумор.
|
23.04
|
|
|
Сучасні
інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва.
|
28.04
|
|
|
Із
сучасної літератури Ерік Вольф Сігел (1937–2010). «Історія одного кохання».
Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до
дочки бідного італійського емігранта.
|
30.04
|
С277-359
|
|
Проблеми
життя і смерті, любові й відданості у творі.
|
05.05
|
|
|
ПЧ 4 Позакласне читання
Рей
Дуглас Бредбері (1920–2012). «451° за Фаренгейтом». Тривога за майбутнє
суспільства в романі-антиутопії. Провідні мотиви твору. Важке прозріння
особистості в тоталітарному суспільстві.
|
07.05
|
|
|
Резервні
години
|
|
|
|
Михайло
Опанасович Булгаков. (1891–1940). «Собаче серце». Українські сторінки життя і
творчості М. О. Булгакова. М. О. Булгаков і влада, трагедія
митця.
|
12.05
|
|
|
«Собаче
серце» як метафора соціальних експериментів революційної доби.
Конфлікт
натовпу, масової свідомості та інтелекту, культури.
|
14.05
|
|
|
Персонажі-«двійники»
(Шаріков – Швондер).
|
19.05
|
|
|
КР
6. Контрольна робота за темою «Література ХХ-ХХІ ст. : творчість
Шолом-Алейхема, Еріка Сігела, М.
Булгакова » Тестові завдання
|
21.05
|
|
|
Тематичне
оцінювання
|
|
|
|
Підсумки
2 год
|
|
|
|
Узагальнення
та систематизація вивченого матеріалу протягом року.
|
26.05
|
|
|
Підсумки
роботи за рік. Літературний
калейдоскоп
|
28.05
|
|
|
Художні
твори за списком
рекомендованої
літератури для 10кл.
|
|
|
|
Модернізм
як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії
раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантиз.
Франція
Шарль
Бодлер (1821 – 1867). Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель
модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Сонет «Альбатрос»
Образи,
символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера «Відповідності»,
«Вечорова гармонія». Теоретичні засади й художні відкриття поезії
французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці
|
19.03
|
С142-165
|
|
Поль
Верлен (1844 – 1896). «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня».
Естетичні
погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і
душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.
Артюр Рембо (1854-1891). «Голосівки», «Моя
циганерія». Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й
символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя
циганерія».
Розвиток мовлення (у) 4
Виразне
читання віршів митця напам'ять
|
26.03
|
С166-180
|
|
Контрольна робота 3 «Роман
ХІХст.», «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в
ліриці».
Тестові
завдання
|
09.04
|
|
|
Тематичне
оцінювання
|
|
|
|
ДРАМАТУРГІЯ
КІНЦЯ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ. (3 год.)
|
|
|
|
Зміни
в драматургії на межі XIX–XX ст.
Бельгія
Моріс Метерлінк
(1862 – 1942). «Синій птах».
М. Метерлінк
як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру.
Ідея
одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій
птах».
|
16.04
|
С181-191
|
|
Особливості
розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу.
|
23.04
|
|
|
СУЧАСНА
ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ (2 год.) (1-2 твори за вибором учителя та
учнів)
|
|
|
|
Бразилія
Паоло
Коельйо (нар. 1947). «Алхімік».
Значення
творчості П. Коельйо для сучасності. Мотиви й образи світової культури у
творі. Ознаки роману-притчі.
|
30.04
|
С197-202
|
|
Пошуки
сенсу буття в романі «Алхімік». Поняття «своя доля», «призначення», «мрія
душі», «смисл існування». Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма,
Мельхиседек, Алхімік).
|
07.05
|
|
|
Урок
позакласного читання 2
Велика
Британія
Сью
Таунсенд (1946 – 2014). Цикл творів про Адріана Моула (1 за вибором учителя)
Образ молодої людини, її становлення, стосунків зі світом та психологічні
проблеми в циклі творів про Андріана Моула. Еволюція головного героя,
формування характеру та цінностей. Авторська іронія. Жанр щоденника.
|
14.05
|
|
|
Контрольна
робота 4
«Драматургія
кінця ХІХ – початку ХХ ст.», «Сучасна література в юнацькому читанні»
Тестові
завдання
|
21.05
|
|
|
Тематичне
оцінювання
|
|
|
|
ПІДСУМКИ
(1 год.)
|
|
|
|
Узагальнення
та систематизація навчального матеріалу. Рекомендації щодо розвитку читацьких
компетенцій учнів у літній період.
|
28.05
|
|
|
Семестрове
оцінювання
|
|
|
|
Річне
оцінювання
|
|
|
|
Загальна
характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ ст.
США
Ернест
Міллер Гемінґвей
(1899 – 1961). «Старий і море».
Віхи
життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея.
Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».
Символіка
образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі
у повісті.
|
13.03
|
С182-188
|
|
Урок позакласного
читання 2
Новаторство Гемінґвея в літературі
|
20.03
|
С188-205
|
|
Колумбія
Ґабріель Ґарсіа
Маркес (1927 – 2014). «Стариган із крилами».
Короткі
відомості про життя митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в
оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами»..
|
27.03
|
|
|
Відображення моральної деградації людства. Символічний
зміст образу янгола. Ідея прагнення до внутрішнього вдосконалення, морального
відродження, повернення до вічних цінностей.
Розвиток мовлення 3 (усний). Есе. Чи
прилетить янгол знову до людей?
|
10.04
|
|
|
ЛІТЕРАТУРА
ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX – ПОЧАТКУ XXI СТ. 2 год.
|
|
|
|
Провідні
тенденції в драматургії другої половини ХХ ст.
Формування
«театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його
провідні ознаки. Огляд здобутків митців («Гостина старої дами»
Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги» Е. Йонеско, «Чекаючи
на Годо» С. Беккета). Жанрові новації (драма-притча, трагікомедія
та ін.). Значення іронії, гротеcку у творах.
Розвиток
мовлення 4 (письмовий).
Тези
критичної статті Література постмодернізму Постмодернізм – одне із
найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст.
Постмодерністське мистецтво: елітарна й масова культура.
|
17.04
|
С215-218
|
30
|
Сербія
Милорад
Павич (1929 – 2009). «Скляний равлик». Короткі відомості про митця. Утілення
в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору шляхів
читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури гри
письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора на
істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення
центральної метафори.
|
24.04
|
С218-230
|
|
СУЧАСНА
ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ 2 год.
|
|
|
|
Україна
Загальна
характеристика розвитку кримськотатарської літератури й культури.
Таїр
Халілов (нар. 1940 р.). «До останнього подиху».
Таїр
Халілов – сучасний український кримськотатарський письменник. Близькість
прози Халілова до філософії екзистенціалізму.
«До
останнього подиху» – історія життя, боротьби та любові героя твору,
віддзеркалення в ній трагічної долі кримськотатарського народу. Тема
депортації кримських татар та свавілля влади. Образ Бекира – людини, котра
ніколи не здається. Почуття гідності героя, глибинний зв’язок зі своїм
народом.
|
08.05
|
С231-250
|
|
Контрольна
робота 4
«Драматургія
кінця ХІХ – початку ХХ ст.», «Сучасна література в юнацькому читанні»
Тестові
завдання
|
15.05
|
|
|
Тематичне
оцінювання
|
|
|
|
ПІДСУМКИ
(1 год.)
|
|
|
|
Узагальнення
та систематизація навчального матеріалу. Рекомендації щодо розвитку читацьких
компетенцій
|
22.05
|
|
|
Семестрове
оцінювання
|
|
|
|
Річне
оцінювання
|
|
|
| |
http://www.playcast.ru/view/10985220/67721a210ff14a01c82106c8c0206724a346c8ddpl 5А клас
ВідповістиВидалитиhttp://www.playcast.ru/view/10987586/c8005f6034375580f478c4bb223c8efdb98fff49pl 5-А Сидорук С.
ВідповістиВидалити