Дистанційне навчання

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Інтернет-ресурси (дистанційного навчання)під час карантину

з/п
Назва ресурсу/
посилання на Інтернет-джерела
1.
Вивчаємо зарубіжну дистанційно
https://zarsmet.blogspot.com/  (тести, пазли тощоонлайн. 5-11 класи)
2.
Тисяча журналів. Онлайн-платформа до підручника «Зарубіжна література. 11 клас» авторського колективу під керівництвом Ольги Ніколенкоhttps://www.1000z.com.ua/
3.
Готові шкільні презентації з світової літератури
4.
Читати або завантажити книги безкоштовно та легально
5.
Зарубіжна література. Електронні книги українською безкоштовно
6.
Бібліотека книг українською мовою https://javalibre.com.ua/
7.
Чтиво. Електронна онлайн-бібліотека україномовної літератури http://chtyvo.org.ua/
8.

Блог учителя Коробко І.М

9.
Віртуальна школа «Ранок» https://virtualschool.bitrix24site.ua/, розклад занять за посиланнямhttps://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/
10.
Освітній проект «На Урок». https://naurok.com.ua/

Підручники
Теми уроків зарубіжної літератури під час карантину з 12.03 -24.04.2020р.




5 клас

Персонажі, які оточують героїню.
13.03
с.220.
Завд1-4

Особливості художньої мови твору.
Елементи казки у творі.  Організація казки як гри (гра з часом і простором, гра зі словами (назвами), гра з правилами).
18.03
С 220.
Завд5


Втілення сюжету повісті-казки Л. Керрола «Аліса в Країні Див» у різних видах мистецтва (кіно, мультиплікація, музика та ін.).
20.03


Марина Іванівна Цвєтаєва (1892-1941). «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І. Цвєтаєвої. Знайомі образи з прочитаних книг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.). Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі.

25.03
С220-224

КР № 5 Контрольна робота за темою «Сила творчої уяви. Твори Л.Керролла, М.Цветаєвої»
Тестові завдання

27.03
С249-252

Тематичне оцінювання





Твори сучасного мистецтва (література та кіно) для дітей і про дітей. Сучасні літературно-художні видання (книжки, журнали, газети, інтернет-видання)
08.04


Роальд Дал (1916-1990) - автор "найсмачнішої" сучасної казки "Чарлі і шоколадна фабрика"
10.04
С244-246

РМ №4 Розвиток мовлення (усно)
Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі. Сенс зображення цих пригод Усний переказ
15.04


Чарівний світ казки Р.Дала. Образи дітей, які стали володарями "золотих квитків"
17.04


Доброта і щирість головного героя.  Повчальний зміст казки
22.04


Туве Янсон (1914–2001). «Капелюх Чарівника». Чарівність художнього світу твору.
24.04
С226-244

Персонажі твору, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.
29.04
С249

Персонажі, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.
06.05


ПЧ№4  Позакласне читання
Пауль Маар (нар. 1937). «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Оптимістичний образ Суботика як виразника головної ідеї твору – реалізації мрій, бажань і прагнень особистості.
08.05
С246-248

КР № 6  Контрольна робота за темою «Сучасна література. У колі добрих героїв. Р.Дал, Туве Янсон»
13.05


Тематичне оцінювання



Підсумки 2 год



Узагальнення і систематизація вивченого. "Лиш у труді живе людина"
15.05


Узагальнення і систематизація вивченого. "Знання вогонь не спалить, вода не забере"
20.05


Завдання на літо. "На березі надій і сподівань"
22.05


Резервні уроки
27.05


Семестрове оцінювання



Річне оцінювання




7 клас


Позакласне читання  3
Іронічне зображення пристрасті людини до легкого збагачення в оповіданні «Спілка рудих».
13.03


Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди
О. Генрі (18621910).« Дари волхвів»О. Генрі – майстер новели. Моральні цінності в новелі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі.
18.03
С203-212

Новела «Останній листок» – гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця). Образи дівчат, їхня динаміка (Сью, Джонсі). Особливості художньої мови новели, розповідач.
20.03
С213-220

Розвиток мовлення 4  (письмово). Твір про любов до ближнього, її практичне втілення героями літератури.
25.03


Герберт Джордж Уеллс (1866–1946). «Чарівна крамниця». Видатний англійський фантаст Г. Дж. Уеллс. Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця». «Дива» та їхнє сприйняття персонажами.
27.03
С221-232

Оповідач твору (батько). Особливості дитячого світу. Роль елементів фантастики.
07-08.03


Рюноске Акутаґава (1892–1927). «Павутинка». Майстер японської новели Р. Акутагава. Утілення ідеї про  моральну справедливість у новелі «Павутинка».
10.04
С233-238

Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели (Будда, Кандата).
14-15.04


Контрольна робота 5
Літературний детектив. Світова новела
Тестові завдання
17.04


Тематичне оцінювання



Сучасна література. Я і світ 6 годин



Айзек Азімов (1920–1992). «Фах». Роздуми про майбутнє людини й людства. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини.
22-23.04
С239-254

Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі.
24.04


Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей.
29.04


Діана Вінн Джонс (1934–2011). «Мандрівний Замок Хаула».. Творчість письменниці
05-06.05
С255-661

Поєднання елементів казки та детективу
у творі.
08.05


Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів.
13-14.05


Значення художнього прийому чаклунства у творі
15.05


Корнелія Функе (нар. 1958).
«Чорнильне серце». 
20-21.05
С262-268

 Контрольний твір 6
 Сучасна література. Я і світ.
22.05


Тематичне оцінювання



Підсумки 2 год



Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу протягом року.
27-28.05


Підсумки роботи за рік.  Літературний калейдоскоп



Художні твори за списком
рекомендованої літератури для 10кл.




9 клас



Генрік Ібсен (18281906). «Ляльковий дім».  Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма.
17.03
С213-216

Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої).  Композиція п’єси.
19.03
С217-235

Образна система. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу.


24.03


РМ 4.   Розвиток мовлення (письмово).
Складання  характеристики літературного
 Героя

27.03


Бернард Шоу (1856–1950). «Пігмаліон». Особливості світогляду Б. Шоу.
Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон».

07.04
С236-257

Динаміка образу Елайзи Дулітл.
09.04


Ідеї  «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.

14.04


КР 5. Контрольна робота за темою
«Нові тенденції у драматургії
кінця ХІХ - початку ХХ ст.: творчість Г. Ібсена, Б.Шоу».  Тестові завдання
16.04


Тематичне оцінювання




Література ХХ-ХХІ ст.
ЖИТТЯ, ІСТОРІЯ, КУЛЬТУРА



Шолом-Алейхем (1859–1916). «Тев’є-молочар». Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі XIX–XX ст.
21.04
С258-276

Образна система твору. Філософські проблеми. Народний гумор.
23.04


Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва.
28.04


Із сучасної літератури Ерік Вольф Сігел (1937–2010). «Історія одного кохання». Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта.

30.04
С277-359

Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі.
05.05


 ПЧ 4 Позакласне читання 
Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «451° за Фаренгейтом». Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії. Провідні мотиви твору. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві.
07.05


Резервні години



Михайло Опанасович Булгаков. (1891–1940). «Собаче серце». Українські сторінки життя і творчості М. О. Булгакова. М. О. Булгаков і влада, трагедія митця.
12.05


«Собаче серце» як метафора соціальних експериментів революційної доби.
Конфлікт натовпу, масової свідомості та інтелекту, культури.
14.05


Персонажі-«двійники» (Шаріков – Швондер).
19.05


КР 6. Контрольна робота за темою «Література ХХ-ХХІ ст. : творчість Шолом-Алейхема, Еріка  Сігела, М. Булгакова »   Тестові завдання
21.05


Тематичне оцінювання



Підсумки 2 год



Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу протягом року.
26.05


Підсумки роботи за рік.  Літературний калейдоскоп
28.05


Художні твори за списком
рекомендованої літератури для 10кл.



10 клас

Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантиз.
Франція
Шарль Бодлер (1821 – 1867). Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Сонет «Альбатрос»
Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера «Відповідності», «Вечорова гармонія». Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці
19.03
С142-165

Поль Верлен (1844 – 1896). «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня».
Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.
  Артюр Рембо (1854-1891). «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія».
Розвиток мовлення (у) 4
Виразне читання віршів митця напам'ять
26.03
С166-180

Контрольна робота 3 «Роман ХІХст.», «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці».
Тестові завдання
09.04


Тематичне оцінювання



ДРАМАТУРГІЯ КІНЦЯ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ. (3 год.)



Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст.
Бельгія
Моріс Метерлінк (1862 – 1942). «Синій птах».
М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру.
Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах».
16.04
С181-191

Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу.
23.04


СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ (2 год.) (1-2 твори за вибором учителя та учнів)




Бразилія
Паоло Коельйо (нар. 1947). «Алхімік».
Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі.
30.04
С197-202

Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік». Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування». Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік).
07.05


Урок позакласного читання 2 
Велика Британія
Сью Таунсенд (1946 – 2014). Цикл творів про Адріана Моула (1 за вибором учителя) Образ молодої людини, її становлення, стосунків зі світом та психологічні проблеми в циклі творів про Андріана Моула. Еволюція головного героя, формування характеру та цінностей. Авторська іронія. Жанр щоденника. 
14.05


Контрольна робота 4
«Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ ст.», «Сучасна література в юнацькому читанні»
Тестові завдання
21.05


Тематичне оцінювання



ПІДСУМКИ (1 год.)



Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. Рекомендації щодо розвитку читацьких компетенцій учнів у літній період.
28.05


Семестрове оцінювання



Річне оцінювання



11 клас



Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ ст.
США
Ернест Міллер Гемінґвей (1899 – 1961). «Старий і море».
Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».
Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі у повісті. 

13.03
С182-188

Урок позакласного читання 2  
Новаторство Гемінґвея в літературі
20.03
С188-205

Колумбія
Ґабріель Ґарсіа Маркес (1927 – 2014). «Стариган із крилами».
Короткі відомості про життя митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами»..
27.03


Відображення моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних цінностей.
Розвиток мовлення 3 (усний). Есе. Чи прилетить янгол знову до людей?
10.04


ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX – ПОЧАТКУ XXI СТ. 2 год.



Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ ст. 

Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців («Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги» Е. Йонеско, «Чекаючи на Годо» С. Беккета). Жанрові новації (драма-притча, трагікомедія та ін.). Значення іронії, гротеcку у творах. 
Розвиток мовлення 4 (письмовий).
Тези критичної статті Література постмодернізму Постмодернізм – одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст. Постмодерністське мистецтво: елітарна й масова культура.
17.04














С215-218
 30

Сербія
Милорад Павич (1929 – 2009). «Скляний равлик». Короткі відомості про митця. Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору шляхів читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури гри письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора на істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення центральної метафори.
24.04
С218-230

СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ 2 год.



Україна
Загальна характеристика розвитку кримськотатарської літератури й культури.
Таїр Халілов (нар. 1940 р.). «До останнього подиху».
Таїр Халілов – сучасний український кримськотатарський письменник. Близькість прози Халілова до філософії екзистенціалізму.
«До останнього подиху» – історія життя, боротьби та любові героя твору, віддзеркалення в ній трагічної долі кримськотатарського народу. Тема депортації кримських татар та свавілля влади. Образ Бекира – людини, котра ніколи не здається. Почуття гідності героя, глибинний зв’язок зі своїм народом.
08.05
С231-250

Контрольна робота 4
«Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ ст.», «Сучасна література в юнацькому читанні»
Тестові завдання
15.05


Тематичне оцінювання



ПІДСУМКИ (1 год.)



Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. Рекомендації щодо розвитку читацьких компетенцій
22.05


Семестрове оцінювання



Річне оцінювання



2 коментарі: