Національна дитяча
гаряча лінія надає консультації в телефонному та онлайн-режимах в будні з 12:00
до 20:00
Міністерство освіти і науки України
повідомляє, що під час пандемії COVID-19 життя мільйонів українських
дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як
самостійно розв'язати певні супутні небезпечні виклики.
За інформацією громадської організації "Ла Страда -
Україна" Національна дитяча гаряча лінія з початку запровадження в Україні
карнатину прийняли понад 4 тис. звернень від дітей, підлітків, а також запитів
дорослих щодо дітей.
Більшість звернень тісно пов'язані з поширенням пандемії
COVID-19 та стосуються насильства і жорстокого поводження з дітьми у власних
родинах (40% від загальної кількості звернень), проблем із психологічними
здоров'ям lsntq (20% від загальної кількості звернень), ризиків, з якими діти
стикаються в Інтернеті (близько 20% від загальної кількості звернень) тощо
(статистика звенень додається).
Завдячуючи підтримці Міністерства освіти і науки України
(лист від 22.04.2020 №1/11-2912), Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в
Україні надало фінансову допомогу щодо збільшення робочого часу
Національної дитячої гарячої лінії, діяльність якої забезпечує Громадська
організація "Ла Страда - Україна". Наразі Національна дитяча гаряча
лінія надає консультації в телефонному та онлайн-режимах в будні з 12:00 до
20:00; короткий номер 160 111 (безкоштовно з мобільних телефонів), 0 800 500
225 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефоні
Немає коментарів:
Дописати коментар